måndag 16 maj 2011

Som ett brev på posten

Fick den här sjukt fina Liselotte Watkins illustrationen som reklam från ett tryckeri i veckan. Definitivt ett ljusår från vanligt reklamblad!

I övrigt har jag så sjukt mycket jobb nu (igen) att jag kommer dyka upp som snabbast på Uppcon annars lär ingen se så mycket som ett slitet hårstrå av mig försen i höst. Och SS är på hyllan eftersom läget uppgraderats till en 7a på skalan; ren överlevnad, och det är ju tyvärr tyvärr alltid ens eget som stryker först för att det KAN strykas.
Men jag ska göra mitt bästa för att kunna plocka upp arbetet med 3an igen så snart jag kan T_T

:::sugoku gambarimasu!!!:::

2 comments:

Gottis-chan 17 maj 2011 kl. 03:25  

Så det är en massa beställningsjobb just nu? T_T Lycka till med dem! Och överlevnaden! >_>

Åsa Ekström 17 maj 2011 kl. 09:14  

Tack! Det är ju alltid kul att man har jobb men det är synd att de måste samla sig på en och samma gång som lämmlar i ett lämmeltåg -_-;;

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP