onsdag 30 maj 2012

Slita som en häst

Här har det inte varit mycket uppdatering, men det är för att jag håller på att inte bränna ut mig som vanligt. Det säger jag ju alltid men att teckna manga och plugga heltid är faktiskt att be om ett slutligt pillerberoende.
Så försöker skära ner på allt jag inte absolut måste göra, och har sagt upp i princip alla jobb, förutom Kona-klubbens bokomslag som jag fortfarande gör, kom jag på. Har precis avslutat omslaget till bok 4 i denna serie om hästglada tjejer och det omslaget är alltså ej officiellt ännu (japanerna jag pratar med blir ständigt lika häpna över svenskarnas fascination för hästar), men fick tredje boken på posten nyligen:




Mmm, så fint. Imorgon ska jag dessutom till en Mangaskola i södra Tokyo och hålla föredrag om svensk manga - på japanska. Apropå att inte ta på sig för mycket och allt det där. Hur ska detta gå? Uppdatering på fredag!

1 comments:

Anonym,  31 maj 2012 kl. 11:47  

det är många av oss som älskar det du gör så ta för faen hand om dig människa!D:< kämpa på, lycka till med studierna oh vet att folk hejjar på dig i alla väder :)

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP