lördag 2 januari 2010

såhär i efterhand



Kan jag passa på att lägga upp årets julkort och önska God Jul, Gott Nytt År och God Fortsättning!!

(Jag var uppenbarligen för lat för att göra ett helt nytt kort så fortsatte på temat från releasefesten; roliga hattar. Omslaget för Sayonara bok 1 ber ju om att få olika hattar på sig. En dag kanske jag har samlat ihop till en hel kollektion)

Jag vill passa på att tacka dom som har följt bloggen under året som gått, som har löpt, lånat och läst min bok, som har gett kommentarer, feedback teckningstips och uppmuntran.
Onwards mot jobbåret 2010 och Sayonara September del 2!

Kram

Åsa

3 comments:

Anonym,  2 januari 2010 kl. 12:15  

gott nytt år Åsa!
lite sent för en julhälsning kanske men jag gillar tomteluvan ^^;

hoppas att det nya året blir lika fruktgivande som 2009 ^^

kram

Elly och Nazy,  3 januari 2010 kl. 09:57  

Gott nytt år!
Lycka till med alla project och tecknarjobb! ^^

//E och N

Henrik Blomgren 4 januari 2010 kl. 15:11  

Litet sent ute men Gott nytt år och god fortsättning!

Jag ser fram emot Vol 2 av Sayonara September.

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP