måndag 21 december 2009

Podcast ^_^

Här är -om jag minns rätt- en jättelång monster-intervju som Yokaj Studio gjorde med mig under Spx i våras; den ligger nu uppe på deras podcastsida!



Cred till yokaj studio för det här projektet; jättekul projekt att ha podcasts om mangasverige.
Vi hade dessutom väldigt trevligt under intervjun ^o^/ 

Jag lyssnar aldrig på intervjuer jag gjort i efterhand eftersom jag då alltid konfronteras med faktum att jag har falsettröst utanför mitt huvud (tänk lite ekorre/mus från valfri disneyfilm), för att inte tala om alla dumheter man tycker man sitter och säger, men jag tror intervjun blev bra.

2 comments:

Emi 30 december 2009 kl. 06:58  

Sitter och lyssnar på intervjun just nu ^^
Verkar som jag inte vad den enda som började med Sailor moon, den gamla goda klassikern eller ville simma med valar, fast dumpade den iden när jag fick se mina NO betyg >_>
Det är väldigt kul att följa ditt bloggande om Sayonara September. Ska köpa boken när jag får tid att ta mig till staden.

Åsa Ekström 1 januari 2010 kl. 13:46  

Jo det verkar vara en klassisk väg att ta; i alla fall med sailor moon.
Kommer med nostalgisk värme ihåg sista avsnitten när den svenska rösten för Annie (?) glatt ropade fel namn i dom dramatiska döds scenerna. Ja det var charmigt.

Hoppas du vill köpa och läsa boken!! Skriv gärna och säg vad du tycker när du läst den!! ^^

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP