onsdag 14 oktober 2009

friex!


Jag har fått mina friex! En låda packad med kärlek och ångest! Vad fint! Det är som att få en massa pengar på en gång, och man vill bara spendera allt genast (läs: ge bort alla böcker till enligt mig behövande), men jag ska hålla i mig. De bör istället skickas ut till resten av världen så vi kan få lite aktion på utländska förlag. Stay tuned.. 



Veckans godis: karameller med absinthe-smak! 
Inte 60%-igt alkoholhaltiga som spriten tyvärr, det hade satt fart på ritandet! Men man kan ju inte få allt.

3 comments:

Anonym,  14 oktober 2009 kl. 12:37  

;o Har en sayonara bok i min skol väska ^^ Den är en av mina favoriter :P längtar till bok 2 så skriv fort >:> ahhahaaa ..

Alice aka Colliechan 14 oktober 2009 kl. 14:30  

Hey Darl,
Om du vill, kan jag ta med mig ett X till Tyska Tokyopop jag ska träffa på Leipzichbokmässan i mars...?

Åsa Ekström 15 oktober 2009 kl. 00:38  

he, coolt ^_^ Jag kämpar med tvåran, förlora inte hoppet!

Alice: Ja du det kanske vore något? om jag inte fått tummen ur och skickat själv vid det laget, men förm inte å andra sidan.
Hoppas du har en fet bokdeal på g, det förtjänar du! Kram!

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP