lördag 17 oktober 2009

Science fiction bokhandeln på lördag! Skriv in i kalendern!



Nu på lördag den 17e/10e kommer jag vara på Science fiction Bokhandeln i Stockholm (Västerlånggaten 48, Gamla Stan) och prata om mitt liv som tecknare, tiden i en japansk tecknarstudio, arbetet bakom Sayonara september och mycket mer!

Föredraget börjar klockan 14.00 och efter det har vi givetvis signering!
För mer info se Sf-bokhandelns hemsida här.

Som man ser på min fantastiska photoshopade bild kommer där vara kärlek, blommor och ljuv musik. Kom dit eller var en (serie)ruta!

xxx/ åsa

7 comments:

Anonym,  12 oktober 2009 kl. 07:02  

Whoah!!!!!
jag ska så försöka att åka dit!!!
om det går såklart, för det låter helkul ju ^^

mvh Malva♥

snygga körsbär föresten ♥

åsa ekström 12 oktober 2009 kl. 07:20  

tehe tack! Jag hade väldigt roligt när jag gjorde bilden! Men hoppas inte SF-bok tycker det är helgerån... O_o

Hoppas du kan komma! Och att vi hinner pratas vid lite mer den här gången... T_T

Anonym,  13 oktober 2009 kl. 06:54  

det hoppas jag verkligen att vi kan göra ^^
men jag måste bara övertala min mamma om att åka ^^; ~♥

offie,  13 oktober 2009 kl. 12:14  

MÅSTE ÅKA DIT DÅ! hoppas min kompis e frisk då så ja har nån att åka me :P ^^

offie,  17 oktober 2009 kl. 13:17  

fan missa de >.< syrran kom på besök så fick inte åka >.< varför ska de alltid hända nått när man vill till stockholm >.<

Anonym,  19 oktober 2009 kl. 14:54  

Åsa kan du inte åka till skåne :P? Skulle sjukt mycket vella åka till stockholm mej -.-' för långt men då dåliga var att jag komm 2 timmar försenad till din signering i Göteborg
:( Hoppas du kommer nästa år i alla fall..

åsa 20 oktober 2009 kl. 04:19  

Hej Anonym!

jag kommer till skåne! Det blir releasefest för Sayonara på debaser Malmö kl 17.00 fredagen den 23e oktober! (nu på fredag) Gratis inträde är det också, så kom! ^_^

/åsa

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP