lördag 24 oktober 2009

BLYG09



Det är dags för BLYG09: mangakonventet med hbt-tema!

Konventet hålls av Doyoubikai och all info kan hittas på deras hemsida: www.doyoubikai.se
Man måste gå med som medlem i doyoubikai för att köpa biljett, men det är endast för att föreningen ska få tillgång till ungdomshuset Huset i huddinge, Stockholm, där konventet kommer vara.

Datum: 24:e-25:e oktober
Tid: Konventet öppnar klockan 10.00
Aktiviteter: Jag kommer vara där och sälja Sayonara September, Filmvisning, Cosplay, Tävlingar, Butler-café och mycket mer!
Biljettpris: 150 kr för två dagar
Övernattningsmöjlighet finns.

Tror där ska finnas en notis om konventet i dagens (lördagens) DN.

Det stod även om BLYG09 och om Sayonara September i torsdagens utgåva av City Stockholm! Kolla in s 14 på: http://www.city.se/


2 comments:

Minochi 23 oktober 2009 kl. 06:08  

Ack! jag som PRECIS beslutat mig för att INTE gå på blyg! XD;;
Är helt pank nu, men jag ska kämpa för att kunna gå och få möta er personligen.
Sparpengar kommer ryka, men det blir nog värt det. ; w ;

Anonym,  15 januari 2010 kl. 05:03  

ohgod, du var på BLYG? Awesome.^^ Jag själv älskade det<3

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP