fredag 23 oktober 2009

Releasefest på Debaser i Malmö!



Så var det dags för the skåne-tour! Det är enda gången jag och boken dyker upp i krokarna denna hösten, så passa på! Kom på releasefest för Sayonara September i Malmö!

Plats: Debaser Malmö (Folkets park)
Tid: klockan 19.00 till 03.00
Datum: fredagen 23e oktober (efter en facebookdisaster stod det 24e som datum på inbjudningar ett tag men det är alltså FREDAG som gäller)

Övrigt: Gratis inträde till 22.00, och de första 30 som köper en bok får en drinkbiljett på köpet! Kan det bli bättre? Jo det kan det; festen är helt öppen, så ta med man, fru, katt och släkten! Jag kommer givetvis vara där och signera/rita mangatatueringar på frivilliga.

Länk till debasers sida: här

/åsa

3 comments:

Minochi 21 oktober 2009 kl. 02:15  

*FAILS*
20 årsgränsen kammade ut mig, vad sjutton hände med lyckan över friheten att få gå in på förbjudna ställen när man väl fyllt 18? XD
Känner mig fortfarande lite nere för att jag inte kunnat dyka upp under din signering i lördags... Vem vet när du kommer vara runt mina trakter igen? QAQ

Men lycka till, det måste vara så fantastiskt med allt det som alla ordnar kring Sayonara Septembers utgivning, jag ska se till att få fatt ett ex när jag drar till Stockholm nästa månad också! <3

Alice aka Colliechan 21 oktober 2009 kl. 03:25  

Det var ju själva...
inte kunde jag plocka ett X i gbg och inte kommer jag att kunna komma denna gången heller (infinner mig ironiskt nog just den dagen och den tiden på en muse konsert i sthlm). JAG VILL HA EN BOK damn it! Lägg undan en med en vacker teckning till mig så kommer jag krälandes lite senare i skam... <3

Åsa Ekström 21 oktober 2009 kl. 07:09  

Minochi: det kommer fler tillfällen ^_^

Alice: näääää! muse! det är ett av mina absoluta favoritband. Såg dom på roskilde en gång, fantatiskt! :D

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP