onsdag 4 april 2012

Jag är med, i hjärtat

Den 10:e april är det releasefest för Namnsdagsflickan på Science Fiction Bokhandeln i Stockhom:


En skylt som för övrigt kommer sitta uppe i tunnelbanan, vill jag höra! Fett! Tänk om min egen serie hade kunnat få samma reklam... (det är roligt, att jag har blivit bitter på gamla dar).

Jag är i Japan, och alltså bara med i anden, men dragit mitt strå till stacken genom att signera en gigantisk hög med Namsdagsflickor, behold.
Detta gjorde jag alltså på mitt rum här, i mitt hus som ser nästan exakt ut som huset i skräckfilmen 'the grudge' om ni har sett den, lustigt sammanträffande, och postade sen till Sverige med viss möda och många fövecklingar.


Ta-dah! En sån fin signering kan ni alltså vinna på Science Fiction bokhandeln den 10:e, så gå!

Kärlek,

å

1 comments:

Minochi 5 april 2012 kl. 01:47  

Hahahah jag hade typ en dröm om SF-bokhandeln i natt... Bor också på en ö far far away tho! : (

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP