onsdag 8 juni 2011

Serielördag på SF-bokhandeln i Malmö



Nu på lördag den 11/6 är det serielördag på Science fiction bokhandeln i Malmö!
Det kommer bli ett fullspäckat schema med signeringar, zombieporträtt och prisutdelning:

12.00-13.00: Jag och Natalia Batista signerar våra verk, ja vad blir det... Sayonara September, Mjau, Nosebleed Anthology, Drakriddare och Häxfolket! Inte illa.
13.00-14.00: Dennis Gustafsson och Lars Krantz signerar
14.00-15.00: Apart förlag säljer Walking Dead-album på Svenska och ritar Zombie-porträtt (som är ascoola, jag har sett dom).

Dessutom kommer alla som köper en bok av nån av oss under dagen få en lott med chans att vinna en goodiebag full av saker vi alla har bidragit med. Vad är hemligt men det blir fina grejer ^^

Ja jäklar vad det blir turnerande denna våren! Men det är lika bra att passa på innan jag emigrerar till Japan i höst (obs, försöka). Speciellt roligt är just detta för det är SF-bokhandeln i Malmös första försök på ett signerningsevent vad jag vet (jag har ringt dom varje boksläpp och försökt flörta in mig till en signering och fått vänligt nej med reservation för att återkomma, men nu, nu är det alltså dags) så kom och stöd dom vetja.

Länkar till mer info:


Just det, så ska jag rapportera från Uppcon snart också, men det får bli när jag återhämtat mig från min alldeless eget självförvållade förkylning. T_T

4 comments:

Linnzy 9 juni 2011 kl. 15:10  

vilken tur att jag redan har din signering då för jag är nu fattig som en kyrkråtta efter UC och har inte råd att åka till Malmö (ävem pm de är nära ) ;)

Anonym,  9 juni 2011 kl. 22:46  

va kul , förra gången i malmö var du ju på pub .. så jag
kunde inte gå men den här gången måste jag !!! och dra med min bästis

mvh maja gasecki (från fb)

Åsa Ekström 10 juni 2011 kl. 08:16  

Hej Maja! Ja det var realeasefesten det. Men nu är det öppet för vem som så bara att droppa in! Hurra!

Anonym,  6 december 2014 kl. 13:46  

Hej Maja! Grymt jobbat gullet!
Den här bloggen kommer ta dig långt i livet. Jobba på ;).

Bästa hälsningar ******* *******.

xoxo

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP