onsdag 18 maj 2011

love love love Tommy *^_^*

Tommy Febryary6/Tommy Heavenly är en profet! Jag kommer älska henne tills jag dör! (Apropå kärlek mellan tjejer)



(Tillfälligtvis har jag träffat henne, eller ok, jag har stått 2 meter ifrån henne. När hon spelade på Halloween i Shibuya 2006. Besatt som jag är var jag där hypertidigt och då dyker hon upp med bara 2 livvakter i sällskap. Det var verkligen bara vi där, men jag, i rena chocken, kommer mig inte för att hoppa på henne, förklara min dedikation eller be om ett foto. Inser en sekund senare att jag missat mitt livs chans till frälsning och super mig alltså under bordet för att glömma. Klipp till spelnigen 2 h senare, som jag tyvärr inte minns något av förutom att jag stod och skrek i falsett att jag älskade Tommy, längst fram vid scenen, vilket tyvärr ingen annan gjorde. Det hade varit lite bättre om någon annan gjorde det också. Sen hamnade någon på sjukhus och jag vaknade på ett internetcafé. Åh. Japan.)

2 comments:

Kim W. 19 maj 2011 kl. 01:29  

SJUKT BRA!!! Verkligen bra musik!

Åsa Ekström 19 maj 2011 kl. 06:40  

Visst är det guld! guld i form av små dansande dvärgar!

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP