måndag 25 april 2011

Kom och fira Hanami på Lördag!



Nu på Lördag den 30e April firas körsbärsblommans dag i Kungsträdgården i Stockholm!
En fantastisk chans för alla med japanabstinens att sätta sig under ett träd, lukta på blommorna och låtsas att man är någon annan stans - Japan - ett tag.

Det kommer vara massor av aktiviteter som Cosplayshow, Akido, Haiku läsning, Japansk mat, Kalligrafiuppvisning och Origami workshop!
Hela programmet finns här.

Dessutom kommer jag vara där tillsammans med Kuniko Mode som importerar Lolitamode från Japan!


Kom och leta upp vårat tält för att titta på spetsar och manga!

Sayonara September 1 och 2 samt Drakriddare kommer vara till salu till specialpris så det är ett bra tillfälle att få en signerad version!

Jag kommer sitta från klockan 12.00 till klockan 15.00 och eventuellt senare än så.
Tyvärr vet vi inte vilket tält vi får försen på dagen, men blir inte svårt att hitta oss.


Dessutom ska jag komma ihåg att ta med mig klippdockor denna gången så man får en vid köp v^_^ Kan det bli bättre? Jo.

Dessutom kommer jag göra teckningar på beställning för den blygsamma summa av 20 kr, som allt går till välgörenhet till Japan, så snälla kom och hjälp till, yoroshiku onegaishimasu!

2 comments:

Anonym,  26 april 2011 kl. 02:38  

Jag får se till att inte planera in något på lördag, så att jag kan komma förbi o säga hej, sen ska jag ju såklart donera pengar till Japan via dig (dina knogar kommer att blöda i slutet av dagen pågrund av alla signeringar och teckningar, mwuhahahaah)♥

Åsa Ekström 26 april 2011 kl. 03:27  

Blod svett och tårar för Japan! Hoppas vi ses! ^^

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP