måndag 18 april 2011

Det senaste tillskottet i mitt harem

Ny bok och ny karaktär! Förutsägbar som jag är blir det en till bishonen *^_^* Denna semla till man har fått sitt utseende från en Japan jag träffade i London som hade typ det vackraste hår jag sett i hela mitt liv. Det håret måste få leva vidare tänker jag, och stoppade in honom i min serie. Det är lite stalker-varning dock. När andra ringer mitt i natten och hänger utanför folks portuppgångar gör jag helt enkelt karaktärer av de stackare som helt ovetande råkar hamna i min väg (jag har dock hövligheten att fråga först. Mest för att jag inte vill bli stämd). Sista skissen är sisådär i ärlighetens namn (vafan händer med örat där?!), då hade jag tydligen redan tappat tålamodet med honom, men ni fattar. Vilken roll han spelar i bok 3 lämnar jag åt fantasin än så länge men jag kan säga vi kommer se mycket av honom... :D

6 comments:

minochi 18 april 2011 kl. 14:54  

GAH!!<3 MER INFO OM DEN HÄR KILLEN PLZ! Har han något namn? ;3;
(Skulle varit kul att få se ett foto av förebilden också! XD)

Ser fram emot bok 3!! Ganbaru!! ;_;

Anonym,  18 april 2011 kl. 23:18  

Om jag skulle gissa, tror jag han är en av Alex bekanta eller en släkting.

vill i och för sig veta mer denna mystiska man från bok 3.

Alice aka Colliechan 19 april 2011 kl. 02:06  

Haha, this might sound crazy, men jag tror fan att jag såg honom i london. Han såg ut typ sådär och hade det galnaste håret ever. Såg sjukt välborstat och glansigt ut.
Han gled förbi när jag och Guillaume kollade på fantomen på operan postrarna :3
Tänk om har är typ vampyr eller nåt?? :D

Åsa Ekström 19 april 2011 kl. 14:20  

Minochi: Eh... namnet är en annan femma. Jag har grym beslutsångest, men det ska vara något Japanskt som svenskar kan uttala. Alla förslag är välkommna!

Malva: he he. you will see.. oh yes... YOU will SEE... *låter som gollum*

Alice: E det sant! Ha ha ha! Vart i London var det? Lokalisering säger allt. Nu när du säger det tror jag aldrig vi hängde i dags ljus. Mycket suspekt...

Fredag108,  20 april 2011 kl. 06:53  

åhh! jag har inte läst 2 än men jag håller på att sammla in pengar för bok ett och två dom kostar 150kr st T-T men jag håller modet uppe! och jag bara vill ha dom tre böckerna till slut i min bok hylla! och när kommer trean ut tror du?
villken fin skiss det blev men jag håller med dig vad hände med örat!?
fortsett med det goda jobbet!

Åsa Ekström 20 april 2011 kl. 06:59  

Köp böckerna online istället, e mkt billigare o du får dom på en dag eller två:

http://www.adlibris.com/se/searchresult.aspx?search=quickfirstpage&quickvalue=sayonara+september&title=sayonara+september&fromproduct=False

Trean kommer till bokmässan 2012 ser det ut som. Det blir bara en till bok men för att jag ska få med allt hotar den att bli ruskigt mycket tjockare än 1an och 2an, varför det tar tid ^_^;

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP