fredag 11 juni 2010

Drakriddare (Dragonknights) on Swedish TV!

Ok, Swedish, sorry...

Drakriddare var med på Godmorgon Sveriges boktips på SVT! 
Fantastisk reklam för en fantastisk serie! 
Jag tycker iof att de kunde ha nämnt mitt namn (men nöjer mig med ros om illustrationerna) och fått handlingen rätt, vilket de inte har. Men då är det ju bara att läsa böckerna själv istället. Kolla in länken nedan för klippet:

http://svtplay.se/v/2032510/gomorron_sverige/boktips_infor_sommaren?cb,a1366518,1,f,-1/pb,a1366516,1,f,-1/pl,v,,2032510/sb,k123370,1,f,-1

4 comments:

esther,  11 juni 2010 kl. 10:45  

hej! jag ÄLSKAR värkligen din bok sayonara september! <3 jag vill gärna tästa att göra en egen serie. du kanske har några tips? :3

du är jätte duktig *O* vill kunna ritå så fint!

Åsa Ekström 11 juni 2010 kl. 10:59  

Åh tack! *^_^* Hoppas du gillar tvåan också när den kommer! Februari! Långt bort!

Mmm det bästa är att satsa på något kortare och avslutat första serien man gör, kanske 5 sidor eller tio sidor eller så... så ser man att man faktiskt klarar av det. Sen kan det ju vara en pilot till en längre episk serie också... O_o

kram

å

Emelie 22 juni 2010 kl. 05:54  

Hittade en av Drakriddare böckerna i biblioteket igår tillsammans med ett serie album som innehöll en del svenska serier bland annat en serie tecknade av dig, kmr tyvärr inte ihåg namnet på den just nu.
Har inte hunnit läsa Drakriddare än men jag bläddrade igenom själva boken och bilderna var riktigt fina, måste verkligen läsa den sen! :)

Anonym,  25 juni 2010 kl. 20:10  
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP