lördag 17 september 2011

Bunny



Fick den här av Natalia som hejdå-present/good-luck-for-japan-charm; och hon har sytt den! Det är en kanin som förtjänar att synas av en större massa! Så fin...

Men det är ju dit jag ska nu igen, Japan (Jag menar det! blir 7e gången nu!) och en av de tusen saker jag har pysslat med sen jag kom tillbaka från min mycket otippat jordbävningskatastrofala resa i våras är att försöka ta mig tillbaka, men denna gången för att plugga klart japanskan. Nu har jag fått visum, fixat biljett och jodtabletter, så det är bara att åka, vilket jag gör den 6/10 och stannar i ett år. Right...

Så igår var avskedshäng och utrensning av saker, mest manga. Speciellt Love Hina känner jag inte jag behöver mer i mitt liv. Någonsin.

Behövs inte.

Men innan Japan bokmässa och skitmycket jobb! Skitmycket jobb PÅ bokmässan! Jag tror jag måste ta med datorn och jobba hela mässan förutom de totalt 60 min som jag ska signera. Allt går bara man dricker kaffe.

5 comments:

NataliaBatista 18 september 2011 kl. 01:11  

Hoppas, hoppas, hoppas att den ger dig massa tur, speciellt med hälsan med ditt späckade schema där borta!
tack för mangapappret och tidningen, den har fått en fin plats i min hylla!
Lycka till och res säkert, Åsa!

Helena,  18 september 2011 kl. 12:50  

vad häftigt, skulle så gärna vilja åka dit! Har du jobb där då eller pluggar du bara? Är det svårt att få bostad? Hoppas du får en skön resa!

Åsa Ekström 19 september 2011 kl. 01:04  

Tack Natalia! Jag rapporterar allt skvaller på bloggen!

Helena:Tack! Jag ska bara plugga är det tänkt (och göra klart ss3 förståss). Det är inte svårt att få bostad men dyrt, jag har dock haft tur och ska bo hos en kompis bekanta, billigt och trevligt :D

Anonym,  19 september 2011 kl. 04:29  

Ser fram emot att få höra dina rapporter från Japan!! Keep it up!!

Anonym,  19 september 2011 kl. 11:40  

Kaffe är lösningen på det mesta, det funkade för mig när jag började gymnasiet iaf

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP