tisdag 8 mars 2011

Tack!

Denna veckan är kaos och förstörelse, men vill ändå göra ett snabbt blogginlägg och tacka alla som kom på Japandagen i fredags! Stort tack till alla som tittade förbi mangaworkshopen, som lyssnade på föreläsningen och som köpte boken!


Det är alltid så mycket på en gång på signeringar att jag inte hinner prata med alla T_T (Säger med överdrivet självförtroende) men det var ändå fint att se folk som hört av sig på nätet 'på riktigt' ^_^

Så här kommer nu lite foton... (Tacka min vän Alex för dom)

From above...

Mangaworkshop ^^

Min vän Alex cosplayar som Christoffer. Är han inte sjukt het? Och tack finaste Alex för tavlan!!! *^_^*

Jag och Natalia Batista tar seriöst på uppgiften att vara teckningsdomare.

Singering av SS och Maju!




Karaoketävling!

Och spontan paraparadans utbröt i gången! Kanske dagens allra bästa!

Och nu lite nyheter: Efter 3 års Japanabstinens är det dags! Gissa vilken serietecknare som drar till Tokyo imorgon?!! ^_____^


Japan min älskade - har du saknat mig?

2 comments:

Minochi 11 mars 2011 kl. 16:08  

Otl, Åsa, lever du? ;_;

NataliaBatista 11 mars 2011 kl. 19:41  

Wow, wow... "vecka av kaos och förstörelse""
Du vet inte hur rätt du hade...
Vilken tur att du lever i alla fall!

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP