onsdag 6 juli 2011

Sf-bok i Göteborg firar 10 år - Signering på fredag!



Science Fiction bokhandeln i Göteborg firar 10 år och har denna vecka en mängd aktiviteter i sin butik för att belysa detta hedersvärda faktum!

Här kan man se hela veckans schema (inklusive det som redan varit, ursäkta mitt lata semesterbloggande): http://www.sfbok.se/extra/gotjubile.asp

Men nu på Fredag den 8/7 kommer jag vara där, jag har ju trots allt inte varit i Göteborg än på årets turné (?) så det blir signering och mingel i butiken hela dagen! Helt tokigt vad mycket event jag varit på detta året, relativt okaraktäristiskt. Nåväl.
Schemat är som ungefärligt:

14.00: Jag och Natalia signerar Sayonara September resp Maju (Om jag inte har klippdockor uppe påminn mig snälla! Jag blir galen på att jag alltid tar med dom och aldrig kommer ihåg att jag tagit med dom)
15.00: Niklas Krog signerar
16.00: Jo Salmson, jag och Natalia signerar Drakriddare resp Häxfolket
17.30: Peter Ekberg signerar

Passa på att komma förbi och shoppa loss eller ha med böcker hemifrån ni vill ha signerade - allt är ok! Vi kommer som sagt finnas i butik hela eftermiddagen också för häng, serieprat och frågor; det finns alla förutsättningar för en mycket trevlig dag!

Butiken ligger på Östra Larmgatan 16; för karta mm gå hit.
Hoppas vi ses där! ^_^v

Foto från SF-boks hemsida
Tacky ballonger av mig

6 comments:

Kim W. 6 juli 2011 kl. 06:44  

Älskade Åsa! Jag är ju där redan på torsdagen och signerar! Vi kommer ju på så sätt INTE att få chans att tillsammans, arm i arm, signera våra fina böcker.

Detta är så klart något av en katastrof. Men för att lindra lidandet lite för dig så lovar jag att värma upp signeringsstolen med all kärlek jag åstakomma!

Frida,  6 juli 2011 kl. 06:55  

jag kommer vara i göteborg på fredag! då ska jag berätta det för min kompis och skryta rejält mohahahaha *_* eller så kommer jag vara där på söndagen T-T då ska jag gråta i min kompis armar T-T fast ändå! det finns en chans!... jag känner mig som en fangirl... fast å andra sidan är jag ju det ;P

Frida,  6 juli 2011 kl. 07:03  

Vänta lite... är inte Kim W. den som gjort en serie i nemi?! O.O
WOW... det är måga jag kännt igen bland kommentarerna som natali basista, som jag känner igen för att hon gjorde mjau! man är ju omringad an kändisar!!! :O

Åsa Ekström 7 juli 2011 kl. 03:46  

Kim: Amennnnn!!! Detta är ju inte första gången vi har denna grymma och hjärtlösa otajming, men du hamnar ju alltid på seriedagen medan jag hamnar på manga och/eller fantasydagen! Det verkar vara vårat öde! Men jag ska tänka på din kärleksfulla bak när jag sitter på signeringsstolen!

Frida: Ack vad är ett kändisskap mot ditt fantastiska leende :D

Anonym,  1 augusti 2011 kl. 04:16  

Altså min lillasyrra älskar din serie över allt annat och vi kom till gbg dagen efter och hon var helt förkrossad över att ha missat singeringen. Skulle du kunna skicka en liten autograf eller något till henne? Jag kan posta ett gosedjur eller något som tack.

/mika sinclair
mika.m.sinclair@gmail.com

[frida sinclair]
[janersvägen 1f 922 63 tavelsjö]

Åsa Ekström 5 augusti 2011 kl. 06:48  

Mika: Jag har postat en liten bild ^^ Hoppas den kommer fram fint. Du får hälsa frida så hemskt mycket från mig!

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP