söndag 12 juni 2011

serielördagen

Serielördagen på SF-bok gick bra! Precis lagom folk, och jättetrevlig personal. Roligt att träffa folk IRL, dom finns ju faktiskt på riktigt!
Glad att jag gjorde ett original till prisutdelningen också (som sen vanns av Maja, grattis ^^), tänkte först bara bidra med Drakböcker för att jag är ganska lat, men tur jag gjorde ett för alla andra tecknare bidrog också med original. Tror det var Lars Krantz som kom med en gigantisk oljemålning; han vann.
Himmla shysst att bo så när att man kan cyckla dit och hem också, på min älskade mintgröna cyckel Eva (döpt Eva 006, efter Evangelion, of course). En hit.

Skånskan kom efter att vi gått också och skrev om seriedagen:

Tack till dom som kom!

Skyltfönstret :3
Programmet.
Nosebleed studios fina antologi!
Natalia, Joachim (tror det var stavningen), jag och jättemycket böcker.
Mimosa Wittenfelt som vann serieoriginalet från tävlingen i våras ^^
SS originalbild tuschad till hälften med min trofasta rosa glitterpenna. Färgen rosa är ju lite 'ful' för att det är en 'tjejfärg', men jag tycker inte man ska vara rädd för den, den kan inte göra en illa.
Andra vinster; Lars Krantz original (right?) och Natalia Batista original.

0 comments:

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP