tisdag 1 mars 2011

VINNARNA AV TÄVLINGEN AVGJORDA!!!

Idag är den 1a mars, och alltså är det dags att annonsera vinnarna i Sayonara Septembers tävling! Samtliga har valts från motiveringarna på SS facebookgrupp. Så...


Vinnaren av serieoriginalet är... *tum tum* Mimosa Wittenfelt!

Nedanstående original kommer att skickas till dig på posten!
Det råkar vara min absoluta favorit, den flygande muffin-sidan; eftersom den har just flygande muffins på sig står den mig varmt om hjärtat. Jag ville också använda en sida som stod bra för sig själv och även skulle funka bara som bild att ha på väggen, vilket jag tror att den gör.
Grattis grattis!!! ^_^


Sist men inte minst hade vi 5 signerade bokpaket att lotta ut också!
Vinnarna av paketen blev...

*Mjau Space-Koer
*Rose-Marie Klasson
*Tora Jacobsson
*Christoffer Itachi Vargas
*Elisabeth Dahlkvist




VIKTIGT! För att vi ska kunna skicka er era priser måste vi ha era namn (riktiga namn gott folk, inte facebook alias) och postadresser! Utan adresser kan vi uppenbarligen inte posta något, och då går priserna över till andra. Så nämnda vinnare måste maila denna info till:

thomas.olsson@kartago.se


Tusen tack till alla som deltog, och tusen tack för alla superfina motiveringar!! De var alla otroligt roliga (och ego-boostande) att läsa! Jag önskar vi hade fler böcker och original att lotta ut, för vill ge något till alla O_o!

Det här var första gången jag med Kartagos och Semics marknadsföringsavdelnings hjälp hade en tävling, och det var en del jobb, men något jag ville göra för de tappra läsare som haft sånt tålamod med mig medan jag arbetade på andra boken. Jag kommer i framtiden ha fler tävlingar där jag lottar ut bilder (dock utan koppling till förlaget) så håll ögonen på bloggen och se om något kommer upp! Men nästa gång blir det rent lotteri dock, lite väl självfixerat om jag kräver folk ska motivera sig varje gång -_-;

Åter igen stort tack, och grattis!

9 comments:

Slopp 1 mars 2011 kl. 11:08  

sjukt snygga signeringar!! färg alltså, kanske man skulle testa en dag

JAN 1 mars 2011 kl. 11:09  

oj det där var från jan och inte slopp!

Åsa Ekström 1 mars 2011 kl. 13:53  
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Åsa Ekström 1 mars 2011 kl. 13:54  

Sloppigt av er... :D (tyckte hennes svenska var i skarpaste laget). Men tack!!

Wednesday 2 mars 2011 kl. 00:06  

Nej vad fin den är! :D
Hehe, det är min färglagda orginal-muffinbild <3 *happy*

Elisabeth 3 mars 2011 kl. 13:52  

Kan knappt vänta tills jag får böckerna >.<

Sofie 4 mars 2011 kl. 02:19  

Jag älskar verkligen din serie, och manga för övrigt^^
Vill själv bli lika bra på att teckna som du.
Kram Sofie :)

Gottis-chan 11 mars 2011 kl. 22:20  

Hejsan! :D Rose-Marie här och jag ville bara säga att min vinst har anlänt och är i tryyyyyyyyyyyyyyggt förvaaaaaaaaaar hos miiiiiiig! :DDDD ♥ ♥ ♥

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP