söndag 27 februari 2011

¨Sportlovsveckan - schemat!

På måndag börjar sportlovsveckan och jag eftersom jag för ovanlighetens skull befinner mig i Stockholm betyder det en massa aktiviteter på både torsdag och fredag!
Det blir en salig blandning av föredrag, mangaworkshops och live drawing, men det bästa är ändå - allt är gratis!!
Så schemat för veckan är...


Torsdag 3/3:

*Livedrawing från serien Drakriddare och signering av samma tillsammans med Jo Salmson på Science-fiction bokhandeln i Gamla Stan! Detta blir strax efter lunch, men eftersom jag inte har fått någon tid ännu återkommer jag med uppdatering.

*16.30-18.30 - Mangaverkstad med mig på kulturhusets nya jättefina bibliotek TioTretton! Det blir 2 x 1 timmes ritlektion, gratis förstås men krävs att man föranmäler sig på deras hemsida här.


Fredag 4/3:

*13.00-19.45 - Japandag på Science-fiction bokhandeln! Jag och superduktiga Natalia Batista kommer vara där hela dan, så missa oss inte! :3 Det blir Drop-in-mangateckning, signering av SS och Mjau!, Klippdockor givetvis, teckningstävling, pysselhörna och mycket mycket mer! För att kolla in hela schemat gå till deras hemsida här.
Dessutom kommer jag att ha min utställning om arbetet med Sayonara September 2 hängande i butiken!



*16.30-18.30 - Föredrag på TioTretton på kulturhuset med mig och Natalia! Bara att droppa in och lyssna på oss hålla låda om Livet som mangatecknare, som det så glamoröst heter ^_^;

Kärlek,
å

2 comments:

Anonym,  28 februari 2011 kl. 01:42  

Vad kul att du är i Stockholm igen, jag ska försöka att komma förbi till bokhandeln på fredag ^^

Åsa Ekström 28 februari 2011 kl. 11:20  

Gör't! När du ändå är på tråden, förlåt att jag stavade fel på ditt namn! Såg det först när boken gått i tryck, men det är tanken som räknas... O_o;

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP