tisdag 1 februari 2011

Adlibris rabatterbjudande!


Hitta den nakna pojken...

Adlibris.com har bjudit till! De har just nu ett generöst specialerbjudande - om man köper Sayonara September 2 genom dom får man första boken för ynka 49 riksdaler! *reklam reklam*

Om man har haft den goda smaken att redan ha läst SS1 kan man ju alltid ge bort den som den perfekta presenten. Likt ett kinderegg innehåller den något för alla - lite humor om än osofistikerad, lite romantik, lite tecknarångest och lite naket.

Erbjudandet gäller till sista mars! Klicka på bilden för att komma till erbjudandet.
Kul är att man kan ladda ner klippdockorna från deras hemsida också :3

3 comments:

Tomas Antila 1 februari 2011 kl. 15:10  

alltså jag läste bok 2 för 49, och höll på sätta morgonkaffet i vrångstrupen. Jag hade redan plockat fram kreditkortet när jag insåg att det bara var bok ett som kostade så lite:(

Åsa Ekström 2 februari 2011 kl. 04:45  

He he, riktigt så roligt var det inte... men om du håller dig tills tredje kommer ut så. Oh tredje boken... jag måste sätta igån med den T_T;;

Tomas Antila 2 februari 2011 kl. 05:31  

Äru galen?! Jag har väntar sjukt otåligt på den här boken, här ska inte väntas i onödan!XD

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP