måndag 24 januari 2011

J-Fidag på Sci-fi bokhandeln 4/3!

Bild hämtad från sciencefiction bokhandelns hemsida

Vårens schema börjar falla på plats! Det är nu klart att jag kommer vara på Science fiction bokhandelns stockholmsbutiks Japandag den 4e mars och signera Sayonara September 2!

Förutom det kommer där vara en massa andra manga japan relaterade aktiviteter:

*Tecknartävling
*Mangaworkshop med mig och Natalia Batista
*Föredrag och frågestund med samma
*10% rabatt om du kommer i cosplay
*Pysselbord
*Tipsrunda
*Klippdockor från SS2
*Utställning kring arbetsprocessen av SS2

För mer info klicka på bilden eller gå till Science fiction bokhandeln här.

Och sen hade kartago en annons om sina nyheter i Stockholm City idag! Min bok på samma sida som Zelda och jag är glad som ett ägg med solsidan upp:

1 comments:

Anonym,  24 januari 2011 kl. 09:51  

Vad schysst! Jag ska försöka att ta mig dit ^^

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP