torsdag 14 januari 2010

Off topic: Drakar


Här kommer en bild jag gjorde till förra årets (!) julhandel. Tanken var att om man köpte en Drakriddare-bok skulle man få ladda ner bilden högupplöst från Bonniers hemsida för färgläggning! Alla gillar att färglägga.

Kommer själv ihåg hur jag tyckte det var så trist att manga var i svartvitt första gången jag läste det och fick för mig jag skulle färglägga min Ranma 1/2 bok. Ingen bra idé kom jag fram till efter två sidor - där var ju tex raster som trasslade till det - men tappert kämpat!
Hade varit roligt att se barnen färglagda versioner av den här bilden... ^_^

Också något att visa är Omslaget till bok 5 som kommer i April, Ta-daah:




Kärlek och respekt!


3 comments:

Anonym,  14 januari 2010 kl. 08:25  

SO MUCH YOUTH!!!!

du är alltid lika omtänksam och fantastisk!
indeed! du är en tapper kämpe för den färglagda manga revolutionen!
längtar tills april läsa drakriddare igen >.<

Linnzy 15 januari 2010 kl. 16:43  

Jag har precis idag köpt Sayonara September, den var färdigläst redan innan jag kom hem (ca 1 och en halvtimme resväg).

När jag la ner boken i ryggan kände jag ett hugg...jag vill ha meeeeeeer! Vill veta nuuuuuu!

Anonym,  16 januari 2010 kl. 10:51  

Underbar blick på draken. Älskar skuggningen. <3

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP