måndag 14 december 2009

Hello Christmas tree!!



Här kommer lite sexiga bilder på våran julgran här i Stoke Newington, London.
Jag älskar julgranar efter som jag har så bra kontakt med mitt inre julmonster!!

Dock hade vi inga dekorationer; men det löstes snart med lite papper och tejp,
och Hello Kitty i toppen. Hello Kitty var min rumskamrat Tessa, doktor och fetishmodell, mind you, ansvarig för. Jag är inget större fan av Hello Kitty.
Hon skulle slaktas av Gloomy innan hon han säga "rosett".
Men - det är ju kitsch.

3 comments:

Anonym,  15 december 2009 kl. 01:24  

Okej, tredje försöket att få upp en kommentar här, hoppas det funkar nu. Det verkar som det enda fungerande alternativet är "anonym" så jag får väl köra på den. Tänkte mest önska god jul och säga att just nu vräker snön ner över Stockholm så nog känns det lite juligt här. Och om du inte kunde gissa det så är det här Niclas.

Åsa Ekström 15 december 2009 kl. 02:16  

Niclas!!

Vad konstigt med kommentatorfunktionen! Störigt!
Jag åker hem om två dagar och ser mycket fram emot snövräkandet ^_^
God jul och Gott nytt år tillbaka! Det kommer att bli ett bra ett (år)
kram å

Anonym,  15 december 2009 kl. 10:39  

argh!!!! get it away, get it away are you trying to give me my death sentence or something I'm allergic against Hello Kitty (she's a danger to us all)

btw jag gillar att du har ett inre julmonster, det får mig att tänka på en tjej i min klass när hon skämtade om att alla var granar i sitt tidigare liv eftersom att hon bara kunde rita granar ^^;

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP