tisdag 20 oktober 2009

Signeringsrapport

Så var det signerat!


Skyltfönstret i Sf-bokhandeln på lördan ^_^

Det var en eventfull lördag på sf-bokhandeln; det första som händer är att vi ger upp att visa bilder eftersom vi var tvugna att sitta vid entrén och tja, det skulle helt enkelt inte gå för sig.
Sen slopar jag mitt föredrag som andra spänningsmoment, det fanns inte en chans att det skulle höras.
Krisen räddades tack vare snälla David på Sf som agerade moderator och ställde frågor till mig istället.


David!

Först vad det lite som att vara en gatuartist som stod och försökte fånga förgbigående publik, men efter ett tags skrikande ut i luften samlades en hälsosam publik av lyssnande.

Bästa med signeringen: att träffa en massa folk man inte sätt sen pre-japan dagar!
Sämsta med signeringen: ungefär samma, eftersom jag inte hann prata så mkt med folk som jag ville T_T


Jag och vännen Niclas som jag inte sett på minst ett år! yatta!


Fina fansen!

Och den här underbara underbara bilden fick jag av Malva:


Vilken hunk!

Oj vad du utvecklas Malva! Vet du hur många som kom fram och kommenterade på hur snygg bilden var? Tusen tack! I shall treasure it!
Jag tog den från nätet nu dock för min scanner krånglar, vilket också gör att jag inte kan scanna in fanarten jag fick ifrån Yokaj studio heller :((( Men jag ska slå lite på scannern så ska den nog se vem som bestämmer.

Till sist: Jättestort tack till alla som kom! Hoppas ni gillar boken!
kram

åsa

2 comments:

Anonym,  20 oktober 2009 kl. 09:54  

tack själv för att du är så fantastisk och jag är verkligen jätteglad över att du gillade bilden ^^

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP