tisdag 6 oktober 2009

Bok 2 preview

Bok 2 kapitel 1 sid 18

Nu när ettan är ute måste man ju prestera fortsättningen, men tecknandet hamnar alltför ofta på is i förmån till drakar i olika vinklar; Drakriddar-serien för BC.
Men när luckor uppstår i form av som i skrivande stund väntan på feedback för skisser kommer ritplattan fram i all sin glans!
Just nu har jag tagit tillfället i akt och lagt gråskalor på kapitel 1 - se bild! 
Woho, det går frammåt! 
Men mitt förhållande till raster är fortfarande inte helt hälsosamt... "Sayonara September - en orgie i rasterporr!" 
Altenativ arbetstitel för bok 2.

3 comments:

Andre Lindholm 6 oktober 2009 kl. 14:38  

Spännande, mycket spännande. Längtar redan till fortsättningen!

Tomas Antila 6 oktober 2009 kl. 16:38  

Ja! 24-timmarserie! Jag ska nog också göra det. Fast jag kör nog 48-timmarsserie för jag alltid ska vara värst.

Loka Kanarp 7 oktober 2009 kl. 02:11  

De tre första bilderna sammanfattar mitt liv till 100% : teckningsverktyg, godis, energidryck och värktabletter!

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP