tisdag 15 september 2009

Bokmässan i göteborg!! Schemat!

Så börjar det dra ihop sig till årets vara eller inte vara, Bokmässan i Göteborg.

Jag kommer vara där begravd i böcker och det ska bli hemskt spännande att se vad jag kan ställa till med denna gången; favorit i repris av min ofrivilliga scen-kapning från spx i våras kanske, eller så lyckas jag dubbelboka mig och måste muta närmaste serietecknare att uppträda i blond peruk? Möjligheterna är oändliga!
Det kan ju helt enkelt inte missas, och för de som är intresserade är schemat för bokmässan so far... *tum tum tum*

Fredag 25/9:

15.30-16.00 Signering i Kartagos monter av Sayonara
På kvällen hålls gemensam releasefest för Sayonara September, Zelda av Lina Neidestam och Pet och Panty av Mim Sörensson.
För mer info och intresseanmälan maila mig på asa@asaekstrom.com. För att komma måste man osa.

Lördag 26/9:

14.00-15.30 Signering i Kartagos monter av Sayonara
15.45-16.00 Signering i Bonnier Carlsens monter av Drakriddare-serien! Kommer även rita drakar inför publik och efter önskemål!

Söndag 27/9:

13.00-13.45 "Vart är den tecknade serien på väg Del 2" föredrag med mig, Johan Unenge och Sture Hegerfors.

Ett fullspäckat schema alltså! Och som om inte det var nog kommer jag vara i krokarna hela mässan från och med torsdagen, och det är bara att hugga mig för allt ifrån att prata serier till att leverera postiv/negativ feedback till att få en mangafigur ritad på sina strumpor.

Mata!

4 comments:

Anonym,  18 september 2009 kl. 12:45  

Hej Åsa vet du vad, jag ska åka på bokmässan med min mamma och vi åker dit bara för att träffa dig!! eftersom att jag är troligen ditt största fan, och jag har ritat en liten överraskning till dig som du ska få!! fast vi kommer bara att vara där på lördagen för att alla hotel var bokade, men jag hoppas verkligen att vi ses då!! ^^ mvh Malva // dit största fan

åsa 20 september 2009 kl. 09:55  

Malva, det är ju fantastiska nyheter!
Åh vad roligt! Men bara för mig! Hoppas jag inte gör er besvikna ^_^;
Men jag kan lova att du -som mitt största fan- kommer få en extra fin signering och ett vykort på köpet.
Sen finns det en massa annat att se och göra på mässan också den är enorm (och galen), du kommer älska det.
Snart ses vi :D

offie,  24 september 2009 kl. 05:42  

ville till bokmässan men fick inte >.< har frågat min kompis att gå förbi kartagos monter när du e där ^^ hoppas hon hinner :D

Anonym,  7 maj 2010 kl. 06:20  

hej, jag är en liten, liten tjej som bara har en liiiten fråga (nästan lika liten som jag :O)har sökt väldigt länge efter informationen...:
ja undrar vad teddybjörnen som Alex håller i bla. heter. snälla svara!
tack på förhand
//hillevi

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP