söndag 3 maj 2009

"låt vardagen få ett slut" av Malva Hornfelt



Den här jättefina fanart bilden fick jag skickad till mig av Malva Hornfelt: http://m-radiostation.deviantart.com/
Att få fina mail och bilder från läsare är det som får en att fortsätta kämpa på när pennorna torkar och hoppet tryter! Tusen tack!

Hennes favoritkaraktär är Christoffer, som är populär, trots att han är en sån gay-stereotyp... O_o
Men stereotypen vänds och vrids på i andra delen av första boken (som nästan är klar!!!), fear not!

Fanart jag får postar jag här på stört och länkar jättegärna till tecknarens sida/blogg/deviantart, så om någon är sugen, skicka till mig!! *^_^*

3 comments:

Loka Kanarp 3 maj 2009 kl. 06:23  

Superfin! Jag är avis.

Momiji 3 maj 2009 kl. 15:49  

Om jag kunde rita skulle du få fanart, men jag lovar att recensera Sayonara September i min blogg istället. :)

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP