tisdag 31 mars 2009

dagens sida



Dagens skissade sida, från första bokens sista kapitel! Det betyder dock inte att jag är i närheten av klar -_-;... (Av olika anledningar tecknar jag inte alltid i rätt ordning, som att jag fastnar i en scen, saknar referensfoton, inte vet vad jag håller på med eller plötsligt känner för att teckna söta pojkar istället för klassrum i grodperspektiv.)

Eftersom jag också tuschar direkt på skissen är det väldigt få av nämnda som bevaras till efterlevande, vilket är synd, skisser är roligt att ha. Men det får man nog leva med (ytterligare tid över ett ljusbord skulle få mig att utveckla en hittils oupptäckt form av hudcancer).

0 comments:

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP