tisdag 23 juli 2013

Närcon nästa!


Eh... jag ska till NärCon! Där ser man hur det kan gå! Men det är lika bra att passa på när man är i Sverige.
NärCon är enligt utsago det nya Uppcon. Det hålls i alla fall på Linköpings universitet, Campus Valla, mer info finns på deras hemsida. 

Så vad ska jag göra? Jo jag kommer att hänga. I Mangarummet på söndagen för att vara exakt. Kommer att... rita, ge rittips, prata manga, om hur man tecknar manga, om Japan, om att studera i Japan, Sayonara September mm mm. Så kom titta in och häng en stund! (^o^)/

JAG KOMMER DOCK INTE SÄLJA BÖCKER SÅ OM NÅGON VILL HA SIGNERING HA MED ETT EGET EX, PLEASE!
Sorry men jag är inte där som officiell butik, so...yeah... ^^;;

Plats: NärCons Mangarum (T34)
Tid: Söndag 28/7 kl 11.00-15.00
Aktivitet: Ritning och häng!

/Kärlek!

0 comments:

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP