onsdag 19 juni 2013

SAYONARA SEPTEMBER 3 ÄR UTEEEEEEE!!!!

Hej min sockerkakor!

Sayonara September 3, det episka avslutet på en era av (ynka) tre böcker finns äntligen i en bokhandel nära dig! För att vara exakt släpptes den den 18e, men jag är lite sen av mig so here we go. Eller finns den verkligen i en bokhandel nära dig? Det är upp till bokhandlarna att bestämma, så varför inte beställa den online direkt? Jag har tagit mig besväret att kolla upp onlinebutiker där du kan hitta den, och till och med jämföra priser. Det var så lite! Listan som följer har billigast först:


http://www.bokus.com/bok/9789175150178/sayonara-september-3/

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9175150174

http://cdon.se/böcker/ekström,_åsa/sayonara_september_3-22583424

http://www.sfbok.se/asp/artikel.asp?VolumeID=125052


Prismässigt vinner Bokus med 89 kr! 89 kr för en manga som nästan är 300 sidor, det är prisvärt det! Sist kommer Sf-bokhandeln, men med tanke på deras engagemang och vad de betytt för mig under hela min uppväxt är jag personligen mer än redo att lägga de 110 kr de begär.
Folk klagar ofta på att SS är dyrare än japansk manga, men så här går det till; vi har ett f-pris (det vi säljer  in boken till bokhandlarna för) som jag tror ligger på runt en 50 spänn, och sen är det fritt för dom att sätta sitt eget pris. Så det är tyvärr inget vi har inflytande över, varken jag eller förlaget. När manga-boomen var i sitt slutskede i Sverige och förlagen bara ville bli av med sina lager och reade ut pocketar ut för så lite som 20 spänn, det, mina vänner, det var tyvärr en engångsföreteelse.

Men kära bloggläsare, för att jag tycker så mycket om er - och för att ni ska ha nån cred för att ha kollat in denna skamlöst ouppdaterade blogg - har jag förberett en exklusiv förhandstitt från SS3 bara för er:












 Well well, vem är den nya karaktären? Och vilket inflytande har han i dramat? Det är bara att läsa och se....Moahaha.

0 comments:

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP