måndag 25 mars 2013

nåt att bli glad av ^


...är till exempel den här jättefina bilden av Lillian jag fick av Babydoll-chan. Tack!! <3 color="" is="" lila="" lillian="" of="" p="" the="">
Här är även hennes tidigare bilder, som om jag om jag inte mins fel har i fanartsdelen, men fanartsdelen funkar inte (why?!):


Extra glad att Lillian får fanart eftersom hon var den enda som inte fick vara med på något omslag, stackarn. Men å andra sidan fick hon en bonushistoria i bok två så det kanske uppväger...

2 comments:

RainbowTigerPaws 30 mars 2013 kl. 21:10  

vad fina!:D
Jag skulle vilja göra fanart till dig!!^^

ÄLSKAR CHRISTOFFER OCH PONTUS!! Òwó<3333

Åsa Ekström 2 april 2013 kl. 08:31  

Jag älskar all fanart jag får!! ^^ En romantisk Christoffer-Pontus kanske... *blink blink* <3 Tyvärr kommer det inte vara nåt extramaterial i tredje boken och alltså ingen fanart, men allt jag får lägger jag upp här :D

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP