torsdag 23 augusti 2012

Nu blir det paus T_T



Tråkiga nyheter; bloggen kommer att vara på paus preliminärt till och med 1:a januari nästa år, sen får vi se om jag kan ta upp den igen eller får vänta längre.

Eller tja, det är ju inte som att den blir uppdaterad så mycket oftare i alla fall, men att pausa den är helt enkelt en av ett par åtgärder som just nu är nödvändiga för att jag inte ska bränna ut mig. Kan tyckas lite melodramatiskt, men bättre säker en ledsen efteråt.
Men kommer dock att börja blogga igen lagom till att SS3 kommer ut, helt oavsett, och fram tills dess jobba järnet för att den ska bli klar och grym!

Vi ses i januari!

Kram



Ps. Tack till medverkande i workhopen, om någon läser! Vad roligt det var (^_^)/

8 comments:

Nanaki ナナ 23 augusti 2012 kl. 09:48  

Vi kommer att sakna dig. Men klart du ska göra det som känns bäst för dig just nu! ^_^

Stefan Niklasson 25 augusti 2012 kl. 00:36  

jag håller tummarna för att du får lugn och vila, så ska jag läsa dina alster när de än blir klara...

Åsa Ekström 25 augusti 2012 kl. 04:19  

Tack, vad fina ni är! Bloggen kommer komma uppdateras igen, men måste fokusera all tid som finns på att teckna fram tills dess! Ganbarimasu!!

Ma-yo chan 26 augusti 2012 kl. 09:50  

Jag kommer sakna din blogg, men den kommer ju tillbaka ^^
Jag, och några av mina vänner, längtar verkligen till sista sayonara september.Vi vet att den kommer att bli helt grym!

Unknown 7 september 2012 kl. 03:03  

Ta hand om dig så jättemycket! SJÄLVKLART kommer ditt eget välbefinnande först och främst, inte ska du känna dåligt samvete för att du behöver en paus. Lycka till och vi ses 2013~! ♥ /Rose-Marie

tigern 16 september 2012 kl. 14:16  

Kämpa på Åsa men sätt hälsan först! Du är underbar!<3

Anonym,  3 januari 2013 kl. 04:28  

Hur gammal är du Åsa?

// en 14 årig tjej som undrar lite..

Åsa Ekström 7 februari 2013 kl. 10:12  

Tack fina ni för stödet!

Anonym: 29 (O_o)

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP