lördag 20 augusti 2011

IRL

Igår öppnade Malmöfestivalen så på vägen ut blev det följaktligen att gå förbi Raoul Wallenberg Park och ta foton. Det blev lite obscent här och var, men jag tänkte det ändå är helt i min älskade Christoffers anda; han skulle säkert ha överseende.



Det var väldigt roligt. Ja just det, och sen såg jag Christoffer på riktigt också som modell på Lena Quists modevisning senare på kvällen (en visning som fö var inspirerad av Jeanne d'Arc vilket kändes som helt rätt krydda till mitt helgon och demonjobb).

Raowr. <3

2 comments:

Anonym,  20 augusti 2011 kl. 13:07  

Jag gillar +zoom på Christoffers jeansbeklädda bak ~♥

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP