tisdag 1 mars 2011

TÄVLING! Vinn serieoriginal och böcker av mig!


Den 31 januari släpps andra delen i min svenska mangaserie Sayonara September och för att fira det annonserar vi en tävling!
Nu har du chansen att vinna ett unikt, färglagt serieoriginal från senaste boken!
Bland priserna finns även fem signerade bokpaket innehållandes del 1 och 2 i serien!

Så här tävlar du:

*Gå med som bloggintresserad här på seriens arbetsblogg

*Gå med i Sayonara Septembers grupp på Facebook och skriv ett inlägg på väggen med motivering varför du vill vinna!

Den 1 mars väljer vi vinnaren av serieoriginalet, samt vinnare av bokpaketen!

Lycka till!

x

Åsa

8 comments:

Unknown 25 januari 2011 kl. 09:30  

Bra idé, jag vill prova det! ^ - ^

Unknown 25 januari 2011 kl. 09:30  
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Linda 1 februari 2011 kl. 13:54  

Woho...jag e med (tror jag)..

Hundöra 15 februari 2011 kl. 00:59  

Vill bara säga att jag både avundas och inspiereras av dig :)

Åsa Ekström 15 februari 2011 kl. 06:27  

Tack! Vad glad jag blir :D

Paht 5 mars 2011 kl. 04:41  

Hej Åsa jag träffade dig i går på J-fidag Men jag har vist glömt att fråga dig Varför Heter boken Sayonara September?
Skulle vara så glad om du svara eller har tid.

Kramis från: Paht <3

Åsa Ekström 15 augusti 2011 kl. 02:36  

Paht: Förlåt sent svar, jag är dålig på att se gamla kommentarer T_T Mangan heter Sayonara September för att den börjar i september och slutar i september. Och för att jag ville ha en titel som funkade både på svenska engelska och japanska :D

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP