söndag 3 oktober 2010

Japan Matsuri and Hyper Japan London 2010

Been to two Japan festivals lately, so here goes; heaps of photos: a mix of geeky things to love... :3
Japan Matsuri:

Japanese food! Lot's of it! Oh I miss...

Waah!!! takoyaki... ^^

Your coctailpartner ^_^
lol
Bit of Geisha spotting


Hyper Japan 2010:

Queuing outside
Yukata in the que!
Poster
On stage
He he
Japanese character design is the best! How cute are those dolls.
So simple, so good!
Angelic Pretty and other Gothic Lolita brands! Sooo expensive though... :(
Moi Même Moité bags! Mmm... Mana...
Love love
Internal organ bags. Do I want to put my stuff in the stomach or the heart? 
Eyelash extension station
Dressing up as Geisha and take photos. Classic.

Mangasake? ^^
Sushi making
Special invited cosplay guest from Sweden! Jenni Kallberg. Cool.

Green tea and Green tea Dorayaki. Yum.


Gloomy x Hello kitty series! Suddenly I like Hello Kitty a lot more.
Para Para workshop! And I thought Para Para was so a long time ago

Cosplay and Gothiloli outfit spotting:







4 comments:

Fanny M Bystedt 6 oktober 2010 kl. 06:28  

DDDDDDDDDD: Gaaah! Avundsjuk! Inte ofta man ser SERIÖS cosplay! Åååh~ Vill också ha japansk mat igen! X3 Nomonomnomm!! <3

åsa 6 oktober 2010 kl. 11:56  

Åh dom var riktigt duktiga! Och priset var en resa för två till japan och fem dagars boende på 5stjärningt hotell! Det du!

Jag har i princip aldrig cosplayat, men lätt att jag hade ställt upp om jag vetat det :3

Maya 24 juni 2012 kl. 03:49  

Men .. Önskar så att jag skulle kunna åka till Japan någon gång under barndomen, men det verkar inte bli så. Nåja, jag är ännu bara 12år och har långt kvar innan barndomen tar slut, har du möjligen ett par tips om hur du tecknar? Satsar själv på att bli stor här i Sverige inom manga, som du. (I resten av världen också, för den delen.) ^^

Sayonara! c:

Maya 24 juni 2012 kl. 03:51  

På tal om manga, nä kommer bok 3 av Sayonara September ut? Är beroende av serien. :3


Kolla gärna min blogg! Har en massa teckningar jag målat i. ^^

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP