torsdag 8 juli 2010

Meuwcon 2010

Så var det konventdags igen! 
Fick tidigare förfrågning om jag kunde gästa Meuwcon på fryshuset 13-15e augusti 2010, men tackade nej eftersom jag -vana trogen- var utomlands, och erbjöd istället att sätta ihop en utställning åt arrangörerna.

Men hör och häpna ändrade tider och ändrade planer; faller sig så att jag är i Stockholm under nämnda datum, och kommer att närvara på Söndagen den 15e.
Exakt vad jag ska göra är inte helt bestämt än, men utställningen kommer vara uppe hela helgen.

För mer info gå till Meuwcons hemsida

(infon att jag kommer vara på konventet på Söndagen ligger dock inte uppe än - kom ihåg att det var här ni hörde det först! <--- obs, skämt)

Utställningen kommer vara det enkla konceptet från idé till seriesida med exempel från Sayonara bok 2:


Mer info uppe snart! ^_^

In English: I will attend the Mangaconvention Meuwcon at Fryshuset Stockholm the 13th - 15th of August 2010. Also there will be a featured exhibiton of my work with Sayonara book 2.
More info soon to come!

2 comments:

Malva Hornfelt 19 juli 2010 kl. 06:57  

Nämen vad kul Åsa, då kanske vi ses på Meuwcon, för att jag och mina kompisar kanske ska gå då, kram Malva♥

Project Chu 23 juli 2010 kl. 13:47  

Vad kul! Hälsa gärna på Project Chu :D Vi kommer även uppträda på scen med sång och dans!

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP