måndag 18 januari 2010

Off topic 2:Gamla synder


Tavla "Deer" från ginza.se

För evigheter sen blev jag kontaktad av Ginza som var intresserade av att sälja mina bilder som exklusiva tavlor deras sida tillsamans med en massa andra illustratörers verk. Sen hände inget jättelänge. Sen tittade jag in för ett tag sen och se och häpna, där ligger en massas tavlor uppe nu:

http://www.ginza.se/Product/Product.aspx?Identifier=9021904

Tanken med bilderna är att de är exklusiva högupplösta prints som man får med ett litet certifikat av mig, hemskt sofistikerat!


Tavla "Imaginary friend" från ginza.se

Nu ritar jag liksom inte fritiden längre inte mycket nytt, förutom en lolitaserie i föga smickrande genusperspektiv, nån slags beställnings job från Japan (Den ovan är dock snäll). Men dom ska väl användas nån gång, tänkte jag, och nu ligger de onekligen där de ligger; uppe till allmän beskådan.

0 comments:

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP