onsdag 9 september 2009

Sayonara September 1 ute!



Ta-daah!! Boken är ute! 200 sidor serier och extramaterial!!
Jag har som upphovskvinna flytt landet för tillfället, så helt säker kan jag inte vara, men om jag förstår det hela rätt ska man nu kunna få tag på första delen av mitt livsverk i gemene mans bokhandel! Den går även att beställa via nätet; tex från kartagos hemsida



Missa inte heller senaste numret av Shojo Stars som har en Sayonara September special i samband med boksläppet; intervju och utdrag ur serien! Numret är dessutom sjukt tjockt med sina 500+ sidor (som en riktig japansk serietidning; en telefonkatalog man kan klubba ihjäl en oxe med!) och historiskt eftersom det är det sista! Det sista (att numret är det sista) är en beklaglig spegling av manga marknaden i den ekonomiska krisens spår, men desto större anledning att lägga vantarna på det och i framtiden sälja det på ebay jättedyrt.

4 comments:

offie,  15 september 2009 kl. 13:09  

har redan köpt och läst första boken =D ASBRA!! när kommer nästa bok ut?? =3 vill så gärna läsa den snart =P

Åsa Ekström 16 september 2009 kl. 15:50  

Tack!!! ^_^ jag jobbar på nästa bok nu, men den kommer inte försen ett år tyvärr... men den kommer bli bra! oh yes.

offie,  16 september 2009 kl. 22:38  

:O så sent >.< kommer dö av längtan O_O" vill läsa mer så fort som möjligt >.<

åsa 20 september 2009 kl. 09:57  

gomen ne... *^_^*
Jag vill ju göra den så bra som möjligt...

Men tack, tusen tack att du gillar boken! Det gör det värt allt slitet!

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP