måndag 28 september 2009

bokmässan rapport dag 4!

Kära dagboken! (?)

Sista dagen på mässan lyckades jag inte ta ett enda foto, så det blir en kort och torr faktarapport tills jag har lyckats snoka upp andra bilder.
Men där var signering i Sf-bokhandelns monter på morgonen där den mesta tiden gick till att signera ex de ska lotta ut! Håll ögonen på deras hemsida för mer info: www.sf-bok.se

Sen var det föredraget ja! Jag och Johan Unenge och Sture Hegerfors var på scen i sal H1 angående ämnet "vart är den tecknade serien på väg?".
Så mycket prat om det blev det nu inte, snarare hann jag och Johan precis presentera vad vi håller på med och så var tiden ute. Jag hade lyckats ha alla mina omsorgsfullt framtagna bilder i fel format, så kunde bara visa ett tiotal, men förutom det gick det häpnandsväckande nog utan fadäser. (vilket ord! förtjänar en renässans).

Hejdå bokmässan!

0 comments:

creative advisor: lauren baily Image copyrights: åsa ekström

all text and images: åsa ekström



  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP